۱۳۹۱/۰۲/۱۹

What I’ve Done 1


کارهایی که  تو مترو باید انجام بدهم:  
- تو ایستگاه مترو وایسم و به دستگاه های آبمیوه زل زل نگاه کنم.
- بدون اینکه مامور بفهمد  پشت سر کسی که بلیت میزند بدوم، اگرم فهمید و از پشت صدایم کرد به روی خودم نیاورم که با من است.( این کار خودش جذبه ای برای آدم میاورد )
- حتما جلوی خط قرمز وایسم.
- سعی کنم پشت دخترایی که لباس تنگ تری پوشیدن وایسم تا شاید مترو ترمزی زد و فرجی شد.
- سعی کنم دستمو طوری به میله بگیرم که زیر بقلم در راستای صورت مسافرا قرار بگیرد.
- جامو به کسی ندم مگر اینکه یارو  قطع نخا شده باشد (حتما باید مدارک پزشکیش همراهش باشه)
- سبک های مختلف حل دادن مردم را تمرین کنم.
- ببینم آدما تو دستشون چی دارن، اگه گوشیه، ببینم بازی میکنن یا SMS میدن در هر صورت میتونم راهنماییشون کنم.
- چرا اول صبح روزنامه بخرم وقتی میتونم از بقیه بگیرم.
- صدای هدفونمو تا جایی که میشود زیاد کنم تا بقیه هم آهنگ های مورد علاقه ی من رو بشنوند (اگر هم جا داشت آهنگ رو از پلیر اصلی پخش کنم تا افراد بیشتری گوش بدهند).
- تا جایی که میتوانم از واگن خانوم ها برای سوار شدن استفاده کنم و اگر کسی شاکی شد با حالتی صلبکارانه بگویم: مگر شما سوار واگن آقایان نمیشوید؟
- از فرهنگ مترو سوارشدن مردم بنالم و سری به نشانه ی تاسف تکان بدم.
- تو وبلاگم مطلبی در مورد فرهنگ سوار شدن به مترو بنویسم و سعی کنم خودم رو با فرهنگ جلوه بدهم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر