۱۳۸۹/۰۴/۳۰

کاش تو دوست من بودی....


تا حالا شده تو خیابون یا در یه جایی یه نفرو ببینی بعد پیش خودت بگی "کاش این دوست من بود" ؟؟؟
حالا ممکنه یه نفر در یه جایی تورو دیده باشه. بعد پیش خودش گفته باشه "کاش این دوست من بود". ولی خودت از این موضوع خبر نداری. شاید یه نفر تورو دیده باشه و هنوز به فکر تو باشه ولی دیگه نه تو اونو میبینی نه اون تورو. شاید یه دقیقه با هم صحبت کرده باشید و اون عاشق تو شده باشه ولی تو خبر نداری.
می خوام بدونم اون کسی که منو یه بار دیده و پیش خودش گفته " کاش این دوست من بود" کیه؟ چون ممکنه همون آدمی باشه که وقتی من دیدمش گفتم "کاش این دوست من بود".

۱۱ نظر:

  1. خیلی توپ بود ، بابا فیلسوف

    پاسخحذف
  2. به لَشترین آدم دنیا: به کی فروخت ؟؟؟؟

    ------------------------------------

    به ناشناس: بابا Anonymous

    پاسخحذف
  3. خیلی امید ندارم کسی در مورد من چنین آرزویی کرده باشه.
    حوصله توضیح دادن در مورد چنین و چنان زندگیم رو ندارم. هرچند که کلی حرف برای این پست دارم.
    ولی اومدم بگم که چقدر ممنونم به خاطر نشون دادن این وجه یک موضوع و چیزی که من هرگز بهش فکر نکرده بودم و به لطف این پست یه نگاه خیلی خوب رو یاد گرفتم.
    مرسی مرسی مرسی

    پاسخحذف
  4. به الهام - روح پرتابل: ممنونم از اینکه اومدی بگی ممنونی. حالا من مطمئنم که از اون چیزی که فک میکنی بیشتر در موردت همچین آرزویی کردن.

    پاسخحذف
  5. نه برای من نشده!
    باید بقیشم بخونم؟! :دی

    پاسخحذف
  6. به Cloudy: من خودم هنوز بقیشو نخوندم. ممکنه آخرش بگه از آسمون بجای بارون چی می افته. اگه خوندی برای منم تعریف کن.

    پاسخحذف
  7. آقا مدیر وبلاگ بی زحمت ایمیلشو بهم بگه.

    پاسخحذف
  8. به شوفر: مدیر چی هست؟ خوردنیه؟ با هرکدوم از ما کار داشتی تو پروفایلمون ایمیلا هست.

    پاسخحذف